Ανδρέας Εμπειρίκος…

Posted: Μαρτίου 11, 2012 in Εμπειρίκος

 

1

Λίγα κοσμήματα στη χλόη. Λίγα διαμάντια στο σκοτάδι. Μα η πεταλούδα που νύκτωρ εγεννήθη μάς αναγγέλλει την αυγή, σφαδάνουσα στο ράμφος της πρωίας.

2

Η ποίησις είναι ανάπτυξι στίλβοντος ποδηλάτου. Μέσα της όλοι μεγαλώνουμε. Οι δρόμοι είναι λευκοί. Τ’ άνθη μιλούν. Από τα πέταλά τους αναδύονται συχνά μικρούτσικες παιδίσκες. Η εκδρομή αυτή δεν έχει τέλος.

3

Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες. Όταν τα ανοίγω βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει. Όταν τα κλείνω, βλέπω μπρος μου ό,τι ποθώ.

 

Σχόλια
  1. Ο/Η asterism λέει:

    Η σύνθεση ποίησης και μουσικής είναι επίσης ανάπτυξη στίλβοντος ποδηλάτου που μέσα της μεγαλώνουμε και ομορφαίνουμε!

  2. Ο/Η Βούλα Ε. λέει:

    3

    Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες. Όταν τα ανοίγω βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει. Όταν τα κλείνω, βλέπω μπρος μου ό,τι ποθώ.
    δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί αυτή τη φράση! όλοι σκέφτονται κάτι διαφορετικό και όμως για τους περισσοότερους βγάζει το ιδιο συναίσθημα!

  3. Ο/Η Ακυλίνα λέει:

    Για να καταλάβει κανείς τα ποιήματα του Εμπειρίκου πρέπει να βγάλει από το μυαλό του τις λέξεις λογικοί και κανόνες. Για να καταλάβει κανείς τα ποιήματα του Εμπειρίκου πρέπει να αφεθεί στα χέρια τις ψυχής του και τις φαντασίας του. Ο Εμπειρίκος μας δίνει εικόνες που για τον καθένα μας έχουν άλλη έννοια και υπόσταση. Ο Εμπειρίκος είναι απλά Εμπειρίκος!!!!!!!!!

Σχολιάστε

