Ένας παχύσαρκος αφηγείται…

Posted: Μαρτίου 13, 2012 in Αποδομώντας τα στερεότυπα...

Το όνομα μου είναι ……   Είμαι 25 χρονών και αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα. Αν και είμαι τόσο νέος,  ζυγίζω μόλις185 κιλά, πράγμα που μου δημιουργεί πολλά προβλήματα στην καθημερινή μου ζωή.

       Το πρόβλημα της παχυσαρκίας δεν το απέκτησα τώρα, αλλά προέκυψε, όταν ήμουν μόλις 15 ετών. Οι γονείς μου μού έλεγαν πως τρώω πολύ, εγώ όμως ισχυριζόμουν πως έτρωγα αυτά που πρέπει. Κανένας τους,  όμως, δεν με πίστευε ή ίσως δεν ήθελε να με πιστέψει, φοβούμενοι μήπως έχω μια σοβαρή ασθένεια. Οι φόβοι τους αυτοί όμως επαληθεύτηκαν, καθώς έπασχα όντως από μια πολύ σοβαρή ασθένεια…

      Το πρόβλημα μου δεν το ήξερε σχεδόν κανένας, ούτε οι συγγενείς μου αλλά και ούτε τα παιδιά στο σχολείο. Όλοι με κορόιδευαν. Κάθε πρωί η πρώτη κουβέντα που άκουγα από τους συμμαθητές μου ήταν: ‘’κάντε στην άκρη έρχεται το τάνγκ ’’ ΄ή  ΄΄ φέρτε τα ρούχα σας να τα βάλουμε στην ντουλάπα ΄΄  Ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής μου και το σημαντικότερο ήταν ότι όλοι αυτοί που με κορόιδευαν δεν γνώριζαν πραγματικά τίποτα για μένα. Μεγαλώνοντας, όμως, όλα αυτά τα ξεπέρασα, αν και μου έχουν μείνει ακόμα κάποια ψυχολογικά προβλήματα.

             Το δεύτερο στάδιο ήρθε, όταν πια είχα ενηλικιωθεί και αποφάσισα πως πρέπει να ελαφρύνω τους γονείς μου από τα δικά μου έξοδα . Έτσι, αποφάσισα να ψάξω για δουλειά. Αγόρασα μία εφημερίδα και άρχισα λοιπόν να αναζητώ εργασία. Σημείωσα κάποιες δουλειές, αν και ήξερα πρωτύτερα πως δεν θα με πάρουν. Γιατί πήγα?! ίσως γιατί είχα μια ελπίδα πως οι άνθρωποι έξω δεν είναι δα και τόσο κακοί!!

                                  Μπαίνοντας στο  μαγαζί, καφετερία για την ακρίβεια,  πηγαίνω αμέσως στο αφεντικό. Εκείνος με το που με βλέπει με ρωτάει: ΄΄ Τι θέλετε να πιείτε? ΄΄ Εγώ ξαφνιάστηκα. Με ένα τραύλισμα στο στόμα απάντησα πως είχα έρθει για την αγγελία. Αμέσως, εκείνος με κοίταξε απορημένος και μου απάντησε πως η εμφάνιση και τα κιλά μου δεν είναι κατάλληλα για αυτήν την δουλειά. Ένιωσα τόσο άσχημα που έσκυψα το κεφάλι στο δάπεδο, έβαλα την ουρά στα σκέλια και έφυγα.

               Φτάνοντας στο  σπίτι  άνοιξα την τηλεόραση και είδα μια διαφήμιση σχετικά με το πώς θα χάσεις εύκολα και γρήγορα κιλά. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να τρέξω να πάρω τηλέφωνο.  Όμως μέσα μου μού φώναξε η φωνή της ψυχής μου, πως δεν πρέπει να ντρέπομαι για αυτό που είμαι. Όλοι έτσι κι αλλιώς ανήκουμε κάπου. Στο κάτω-κάτω σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε..(Ιωακειμίδου  Στέλλα  Β6)

 

 

 

Σχόλια
  1. Ο/Η γρηγορίτσα λέει:

    είναι πολύ κρίμα οι άνθρωποι να καταδικάζονται τόσο εύκολα εξαιτίας της εξωτερικής τους εμφάνισης…μακάρι να το καταλαβαίναμε όλοι…

  2. Ο/Η stella952 λέει:

    δυστυχως ομως κατι τετοιο ειναι δυσκολο να γινει

  3. Ο/Η Μαρία Δ. λέει:

    συμφωνω παρα πολυ με την γρηγορια…δεν μπαινει κανενας στη θεση αυτων των ανθρωπων για να καταλαβουν πως νιωθουν πριν αρχισουν να τους καταδικαζουν…

  4. Ο/Η eirinaki95 λέει:

    Πολυ ωραια τα λες…δεν θα πρεπει να υπαρχει κριτικη στην εξωτερικη εμφανιση του καθενος,θα πρεπει ολοι να ειμαστε ισοι γιατι κανεις δεν ειναι καλυτερος απο τον ιδιο μας τον εαυτο…!

  5. Ο/Η Ιωάννα Μ. λέει:

    πολυ καλο μπραβο σου!! Συμφωνω με τα παραπανω σχολια γιατι ενω δεν ξερουμε αν εχει καποιο προβλημα εκεινο το ατομο τον κοροιδευουμε και τον κατακρινουμε…

  6. Ο/Η Anestis λέει:

    e ti na kanoume guys etsi einai h koinonia katadikazei tous anthropus apo merika xaraktiristika kirios eksoterika

Σχολιάστε

