«Αγαπώ την Ελλάδα και ας μη μ’αγάπησε ποτέ…»

Posted: Μαρτίου 19, 2012 in Αποδομώντας τα στερεότυπα...

Με λένε Αϊσέ και κατάγομαι από τη Συρία. Ήρθα στην Ελλάδα με την οικογένειά μου πριν από πολλά χρόνια. Φύγαμε από την πατρίδα μας για οικονομικούς λόγους, επειδή θέλαμε μια καλύτερη ζωή. Συχνά, όμως αναρωτιέμαι , ήταν πραγματικά καλύτερη η καινούργια μας ζωή; Αυτή είναι η ιστορία μου…

Όταν πρωτοήρθαμε στην Ελλάδα, οι ντόπιοι μας αντιμετώπιζαν με καχυποψία. «Οι βάρβαροι» έλεγαν, φοβούνταν ότι θα τους ληστέψουμε, ότι θα τους κάνουμε κακό. Κανένας δεν ήθελε να μένει στην ίδια πολυκατοικία με μια οικογένεια μεταναστών. Για το λόγο αυτό, αργήσαμε να βρούμε σπίτι και τελικά καταλήξαμε σε μια παλιά οικοδομή, οι ένοικοι της οποίας προέρχονται από ασιατικές χώρες, σε μια περιοχή που κανένας Έλληνας  δεν καταδέχεται να επισκεφθεί. Οι γονείς μου βρήκαν γρήγορα δουλειά, η μητέρα μου ως καθαρίστρια και ο πατέρας μου ως οικοδόμος. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η ζωή μας στην Ελλάδα..

Τα χρόνια πέρασαν και ήρθε η ώρα να πάω σχολείο. Στο σχολείο τα παιδιά μαθαίνουν γράμματα, εγώ έμαθα τι σημαίνει ρατσισμός. Τα περισσότερα παιδιά δεν έκαναν παρέα μαζί μου. Θυμάμαι που καθόμουν πάντα στο τελευταίο θρανίο, πάντα μόνη μου. Δεν ήταν λίγες οι φορές που οι συμμαθητές μου με κοιτούσαν με απέχθεια, σα να έπασχα από μια μολυσματική ασθένεια. Όμως δεν πτοήθηκα από αυτές τις συμπεριφορές. Ήθελα να προοδεύσω στη ζωή μου και  ήξερα πως για να το πετύχω, έπρεπε να διαβάζω. Έτσι, στο λύκειο μου ανέθεσαν να κρατώ τη σημαία στην παρέλαση. Όταν το έμαθαν οι γονείς των υπόλοιπων μαθητών, εξοργίστηκαν και απαίτησαν από το  διευθυντή του σχολείου να μην αφήσει μια ξένη  να κρατήσει την ελληνική σημαία. Και πράγματι δεν την κράτησα!

Τώρα είμαι είκοσι χρονών και σπουδάζω ιατρική. Κατάφερα να πετύχω τους στόχους μου κόντρα σε όλους  όσους δεν πίστεψαν σε μένα.

Με λένε Αϊσέ και αγαπώ την Ελλάδα κι ας μη με αγάπησε ποτέ!

 

Σχόλια
  1. Ο/Η Μαρία Δ. λέει:

    πολυ ωραια ιστορια!

  2. Ο/Η γρηγορίτσα λέει:

    το τι αξίζει ένας ανθρωπος δεν το δείχνει ο τόπος καταγωγής του και δεν καταλαβαίνω γιατί να έχει τόση σημασία…

  3. Ο/Η Δέσποινα λέει:

    Και όμως για κάποιους έχει μεγάλη σημασία!Εξήγηση λογική δεν υπάρχει!Αυτός είναι ο ρατσισμός!

  4. Ο/Η Παναγιώτα Μ. λέει:

    Υπέροχη ιστορία Δεσποινούλα!

  5. Ο/Η anestis2 λέει:

    despoina kali h istoria allla oti kai na leme o ratsismos den prokeitai na meiothei

Σχολιάστε

